Pohvale in pritožbe
Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo zelo veseli vsake vaše pohvale, ki nam bo v vzpodbudo, kot tudi pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali.
Za enostavnejšo vložitev pisne zahteve lahko uporabite obrazec za pritožbo, na voljo pa je tudi
Reševanje pritožb
Prvo zahtevo za obravnavo kršitve pacientovih pravic zaradi domnevno neustreznega odnosa, lahko pacient vloži v roku 15 dni od domnevne kršitve, zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe, pa v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi.
Zahteva se lahko posreduje ustno, vsak delovni dan med 08.00 in 14.00, kjer se naredi zapisnik ali pisno na naslov Zdravstveni dom Novo mesto, Kandijska cesta 4, Novo mesto, ter preko spletne strani ZD Novo mesto.
Pristojna oseba za obravnavo kršitev pacientovih pravic:
v. d. pomočnice direktorice za zdravstveno nego
Darja Brudar, mag. vzg. in men. v zdr.
Telefon: 07 39 16 704
V času odsotnosti pristojne osebe, lahko pritožbo oddate tudi v tajništvu ZD Novo mesto, tel.: 07 39 16 703 ali pri Gošnjaku Gašperju, tel. 07 39 16 702.
ZASTOPNICA PACIENTOVIH PRAVIC: MARJETA VESEL VALENTINČIČ
Lokacija: Nacionalni inštitut za javno zdravje, Območna enota Novo mesto, Muzejska ulica 5, 8000 Novo mesto
Telefonska številka: 07 3934 313
E-mail: marjeta.vesel-valentincic.ext@gov.si
Uradne ure zastopnice:
- ponedeljek med 10.00 in 13.00 uro (po telefonu),
- sreda med 11.00 in 19.00 uro (v pisarni oz. po telefonu) ter
- četrtek med 14.00 in 18.00 uro (po telefonu).
Naročanje: od ponedeljka do petka med 8. in 12. uro na telefonski številki
07 3934 313.